کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

نکات و مپ های بدست آوردن دارک اکسیر

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۶ ب.ظ

ر این پست میخواهیم درباره منبعی که در میان همه ما ارزش بالایی دارد صحبت کنیم منبعی که از همه گرانبها تر است:دارک الکسیر! شما در تاون هال 7 با این منبع رو به رو میشوید و میخواهید هرچه سریعتر بربر کینگ یا اوّلین سربازخانه نیرو های دارک را بسازید.باز شدن دریل دارک الکسیر در لیست ساختمانها جمع آوری دارک الکسیر را برای افرادی که تاون هال 7 هستند آسان میکند امّا پس از مدّتی متوجه خواهید شد که دریل ها به تنهایی نمیتوانند نیاز هایتان را برطرف نمایند.اگر کمی فکر کنید میبینید که در تاون هال 8 یا 9 این موضوع بهتر میشود امّا من خبر های بدی برای شما دارم در تاون هال های بالاتر همه چیز گران و گرانتر میشود و دریل ها نمیتوانند نیاز های شما را برطرف کنند حتّی وقتی لول مکس باشند.به دست آوردن دارک الکسیر چالشی است که دیر یا زود بالاخره با آن مواجه خواهید شد و این دقیقاً چیزیست که در این پست میخواهم راهنماییتان کنم.

dark-elixir-farming-1440x564_c-min

نکات و مپ های به دست آوردن دارک الکسیر


رازهای به دست آوردن دارک الکسیر

من این راهنما را سه قسمت میکنم-در قسمت اوّل به جمع آوری دارک الکسیر رسیدگی خواهیم کرد و اینکه چطور میتوانید بیشترین مقدار را به دست آورید.در دومین قسمت نیز بر روی محافظت از دارک الکسیر تمرکز خواهیم کرد،که گاهی اوقات خیلی نا امید کننده است که دقیقاً مقداری که به دست آورده اید را هنگام محافظت از مقدار بیشتری از دست میدهید.قسمت سوم هم به شما چند مپ برای محافظت هرچه بهتر از دارک الکسیرتان نشان خواهد داد.

به دست آوردن دارک الکسیر بدون اسپل

قبل از آپدیت تابستان 2015 به دست آوردن دارک الکسیر فقط با استفاده از اسپل رعد امکان پذیر بود امّا الآن همان طور که میدانید،مخازن هیچ آسیبی توسط اسپل های رعد نمیبینند.این کار راحت و سریع بود امّا ناراحت نشوید! من راهنمایی برای شما دارم که به شما نحوه ی به دست آوردن بیشترِ دارک الکسیر را نشان خواهد داد،و همچنین از هزینه ساخت آن همه اسپل رعد نیز ارزان تر تمام میشود:

air-defense-earthquake-spell-min

برای به دست آوردن دارک  الکسیر شما به طور مشخصی نیاز دارید که اهداف مناسبی بیابید که به شما دارک  الکسیر تعارف کنند!من به شما توصیه میکنم در تاون هال 7 و 8 محدوده کاپ خود را بین 1.800 و 2.400 نگه دارید.

“یک پنی را ذخیره کردید آیا یک پنی را به دست آوردید؟”این جمله در دارک الکسیر نیز صدق میکند.اضافه کردن چند مینیون به ترکیب نیرو هایتان هنگام حمله وسوسه انگیز است،امّا از اینکار دوری کنید چون واقعا برای شما هزینه زیادی خواهد داشت.حساب کنید که فقط 20 مینیون (با توجه به لول آنها) بین 100 تا 220 دارک الکسیر هزینه خواهد داشت پس میتوانید مشاهده کنید که اینکار حدود 20% از مقداری که در هر اتک به دست می آورید را میتواند خرج کند.

این موضوع برای اسپل ها هم صدق میکند.من میدانم که استفاده از اسپل های جدید لذّت بخش است امّا جلوی خودتان را از خرج دارک الکسیر بگیرید و از اسپل های معمولی استفاده کنید.ما قبل از آپدیت تابستان 2015 و معرفی شدن اسپل های دارک الکسیر هم میتوانستیم با اسپل های معمولی پیروز شویم،اینطور نیست؟

از دارک الکسیرتان محافظت کنید!

پس ما یاد گرفیتم که به دست آوردن دا رک الکسیر میتواند خسته کننده باشد و  مجبور شویم منابع دیگر را برای سرمایه گذاری بر روی دارک الکسیر مصرف کنیم پس هرچقدر نیاز باشد خرج به دست آوردن آن کنید.

Clash-of-Clans-protect-Dark-Elixir-against-Lightning-Spells-min

Defense log خود را برای انتقام از افرادی که دارک الکسیرتان را غارت کرده اند چک کنید.

من سه نکته برای محافظت هرچه بهتر از دارک الکسیرتان میگویم:

  • غارت دارک الکسیرتان را برای بازیکنان دیگر با قرار دادن مخزن دا رک الکسیر در مرکز بیس دشوار تر کنید(میتوانید بیس های پیشنهادی انتهای مطلب را چک کنید).همچنین،به یاد داشته باشید که 20% از دارک الکسیرتان در تاون هالتان است!شما نمیخواهید که همچین چیزی اتفاق بیفتد:
loot-after-update-attack-3-min
  • به طور مداوم انتقام بگیرید،مخصوصاً زمانی که برخی فقط بر روی غارت دارک الکسیرتان تمرکز میکنند.اگر شخصی اصلاً به غارت دارک الکسیرتان اعتنا نمیکرد این بدین معنی است که مقدار زیادی دا رک الکسیر دارد و اینگونه افراد نیز گزینه خوبی برای انتقام هستند.
  • دا رک  الکسیر را میان مخازن،تاون هال و دریل ها تراز نگه دارید تا افرادی که حمله میکنند نتوانند مقدار زیادی دا رک الکسیر از شما به غارت ببرند.

10 چیدمان بیس سال 2016 برای محافظت از دارک الکسیرتان

من چند بیس را برای محافظت هرچه بهتر از دا رک  الکسیرتان در اینجا جمع آوری کرده ام.شما میتوانید یکی از بیس های زیر را با توجه به مخزن دارک الکسیرتان و تاون هالتان انتخاب کنید.

مپ محافظت از دارک  الکسیر در تاون هال 7

TH7-Farming-base-Town-Hall-inside-2016-min

مپ محافظت از دارک  الکسیر برای تاون هال 8

town-hall-8-inside-farming-base-dark-elixir-protection1-min
town-hall-8-inside-farming-base-dark-elixir-protection-min
best-th8-farming-base-th-inside-min

مپ محافظت از دارک  الکسیر برای تاون هال 9

در زیر دو بیس برای تاون هال 9 با دو ایر سوویپر میبینید که مخصوص محافظت از دا رک الکسیر هستند و مخزن دا رک الکسیر در این بیس ها به بهترین نحو ممکن محفظت شده.

town-hall-9-inside-farming-base-dark-elixir-protection-min

مپ محافظت از دارک  الکسیر برای تاون هال 10

th10-farming-base-2016-min
th10-farming-base-inside-town-hall-min

مپ محافظت از دارک الکسیر برای تاون هال 11 با ایگل آرتیلری


th11-farming-base-december-2015-1024x756-min

این بیس تاون هال 11 ایگل آرتیلری و گرند واردن را داخل خود نگه میدارد و تلاش میکند تا از مخازن و تاون هال محافظت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی