کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

برج جادوگر

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ


برج جادوگر (Wizard Tower) بعد از خمپاره انداز (Mortar) دومین ساختمان دفاعی است که به صورت انفجاری شلیک می کند. برج جادوگر (Wizard Tower) یک ساختمان دفاعی مهم برای سطح متوسط بازی است که براحتی در برابر هجوم تعداد زیادی باربارین (Barbarian) ، کماندار (Archer) ، دیو (Goblin) از روستای شما دفاع می کند. برای تاکتیک ها دفاعی پیشرفته، استفاده از این ساختمان همراه با خمپاره انداز (Mortar) در اولویت است.

برج جادوگر (Wizard Tower) به شکل یک برج مارپیجِ مخروطی شکل است که از سنگ های کریستالی ساخته شده است و یک جادوگر در بالای آن ایستاده است. این ساختمان قادر است تا همه ی اهداف زمینی و هوایی را با قدرت نابود کند ولی از بُرد زیادی برخوردار نیست.

این ساختمان مانند خمپاره انداز قادر به نابود کردن یکجای سربازان دشمن است اما بر خلاف خمپاره انداز، برج جادوگر از DPS بالاتری برخوردار است (DPS : خسارت در ثانیه) و می تواند اهداف هوایی را نیز بزند و همچنین منطقه ی کور ندارد.

میزان خسارت در هر شلیک برج جادوگر (Wizard Tower) از خمپاره انداز کمتر است ولی سرعت شلیک بالاتری دارد. همین باعث می شود که برج جادوگر بهترین گزینه برای دفاع از روستا در برابر سربازانی باشد که خیلی نزدیک هستند. تنها نقطه ضعف برج جادوگر، بُرد پایین آن است که در بین ساختمان های دفاعی پایین ترین است.

برج جادوگر (Wizard Tower) و خمپاره انداز (Mortar) مکمل یکدیگرند. هر دو نقاط ضعفی دارند که به وسیله دیگر پوشش داده می شود.

پوشش داده شدن ناحیه کور خمپاره انداز توسط برج جادوگر

خصوصیات برج جادوگر (Wizard Tower) در سطح ۱ :

میزان خسارت در ثانیه : 11

سلامتی : 620

بُرد هدف : 7 بلوک

نوع هدف گیری : به صورت گروهی تا شعاع 1 بلوک

نوع اهداف : زمینی و هوایی

سرعت حمله : 1.3 ثانیه

اندازه : 3×3

برج جادوگر (Wizard Tower) دارای 8 سطح است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی