کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

جزییات جست و جو در وار

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ


جزییات جست و جو در وار


تا حالا از خودتون پرسیدین که سوپر سل بر چه اساسی در وار جست و جو میکنه ؟ و چرا گاهی اوقات یک کلن ساخت و یا آسونتر بهتون میده ؟ در ادامه این مطلب همه این ها رو خواهم گفت و نحوه بهینه کردن اون رو نیز بیان می کنم .

 

 

چگونه در وار یک کلن پیدا میشه برای مبارزه ؟

به طور کل شما و تمام اعضا کلنتون برای وار یک امتیاز می گیرین ، یک امتیاز بر اساس سطح نیروهای دفاعی و یک امتیاز بر اساس سطح نیروها و اسپل ها ، با این دو امتیاز برای هر شخص در وار جست و جو میشه و شبیه ترین کلنی که این امتیاز رو داشته باشه پیدا میشه ، اما اونجور که میبینین این امتیازها به خوبی کار نمیکنه ، به ۲ دلیل :

۱-سوپرسل برای اینکه این الگوریتم در یافتن حریف در وار طولانی نشه و چند ساعت پیدا کردن اون طول نکشه یک مقدار الگوریتم رود دسکاری کرده تا راحت تر حریف پیدا بشه .

 

۲-هر کلنی ۵۰ نفر داره و در تعداد بالا جداسازی و بررسی تک تک امتیازها بسیار سخته

 

پس در کل اگر در چند دقیقه اول حریف پیدا نشه ، خود به خود الگوریتم سوپرسل یکم فیتیله رو میکشه پایین و اون موقع هست که یک مپ سخت یا آسون گیرتون میاد ، پس اگر در ۵ دقیفه اول پیدا نکرد ، جست و جو رو متوقف و دوباره امتحان کنید تا یک حریف مناسب گیر بیاد .

اگر دو طرف در یک سطح باشند هم جذاب تر و هم جوان مردانه تر میشه

 
دومین چیزی که گفتن تعداد اعضا بود ، فرض کنید یک کلن دارای چند نیرو بسیار قوی و چند نیروی ضعیف باشد ، در این صورت امکان دارد این کلن در مقابل یک کلن که دارای اکثرا نیروهای متوسط هست قرار بگیره ، که به طور حتم شانس کلن دوم در این شرایط بیشتره .

یک سری تفکرات عمومی و مردمی وجود داره که به اون  می پردازیم :

۱-کاهش کاپ : بعضی ها بر این عقیدن که کاهش کاپ اعضا کلن در وار موثره ، اما همینطور که در بالا گفتم این آیتم هیچ تاثیری در جست و جو نداره و فقط یک فکر مردمیه .

۲-گرفتن چند عضو ضعیف : چند خط که به بالا برین توضیح دادم که در  جست و جو میانگین قدرت همه اعضا محاسبه میشه ، درسته که با اعضا ضعیف این میانگین پایین بیاد ، اما همانطور که گفتم یک کلن یک دست و متوسط قری تر از یک کلن با اعضا قوی و ضعیفه .

۳-زمان جست و جو :  تنها چیزی که میتونه موثر باشه ، و واقعا هم هست این موضوعه ، پس به زمان و تفاوت زمانی توجه کنین تا با کلن های شرق اسیا که به نسبت سخت تر هستن برخورد نکنین .

خوب بعد از خوندن این پست احتمالن در کلن و نحوه وارتون یک سری تغییران خواهین داد  

نظرات فراموش نشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
علیرضا غلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی