کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

چگونه در لول سه به آرنا4 برسیم!!!

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

با سلام خدمت کاربران و همراهان همیشگی کلش رویال،امروز میخواهیم به شما یک عرشه آرنا ۱ معرفی کنیم که به خود من کمک کرد تا در عرض یک هفته از آرنا ۱ به آرنا ۴ برسم! با اینکه این نوع ترکیب عرشه خیلی ساده است امّا این ترکیب بسیار قدرتمند است و من پیشنهاد میکنم که حتماً آن را امتحان کنید.

arena-1-deck-clash-royale-min


من این عرشه را تست کرده ام و توانستم در یک روز به عنوان یک بازیکن لول۳ از آرنای ۱ به آرنای ۴ (۱۱۰۰+ کاپ) برسم.

اطلاعاتی درمورد این عرشه:

  • جاینت:بسیار کار آمد برای دفاع و حمله.او میتواند ضربات زیادی را تحمّل کند.
  • آرچر ها: نیرو های کم هزینه با قدرت ضربه نسبتاً خوب. شما میتوانید گابلین های نیزه انداز را جایگزین آنها کنید امّا توجه داشته باشید که در صورت جایگزین کردن،آنها از لول بالایی برخوردار باشند.
  • ارتش اسکلتها: برای کند کردن نیرو های حریف بسیار مناسب هستند و میتوانند نیرو های با دوام حریفتان را به آسانی از بین ببرند.اگر حریفتان از کارتهایی همانند تیرها،توپ آتشین،راکت و… برخوردار نباشد میتوانید از این کارت ها برای حمله نیز استفاده کنید.
  • تیرها: به جرأت میتوان گفت که این کارت یکی از کارآمد ترین کارت های بازی است که میتواند به شما در از بین بردن نیرو های کم جان در چند ثانیه،کمک کند.
  • توپ آتشین: میتوانید از آن برای از بین بردن کارت های قوی و برتر بازی استفاده کنید. بعضی اوقات،میتوانید از این کارت برای از بین بردن بربرین های حریفتان نیز استفاده کنید.
  • گابلین ها: میتوانید از این نیرو های کوچک برای پرت کردن حواس نیرو های بازیکنان استفاده کنید. شما میتوانید گابلین های نیزه انداز را جایگزین این کارت کنید.
  • تفنگدار: قدرت ضربه خوبی دارد! میتواند قدرت زیادی در ترکیب با جاینت داشته باشد.
  • بِی بی دراگون: به خاطر مقدار جان نسبتاً زیاد و ضربه فراگیرش بسیار کارآمد است.
arena-4-deck-tarjoilija-min

استراتژی کلّی:

این عرشه نیازمند الکسیر زیادی نیست. فقط کافیست با نیرو های کم هزینه تان در مقابل نیرو های پر هزینه حریفتان از خود دفاع کنید تا متوجه حرف من شوید. بعد از چندین بار دفاع در مقابل دشمن، شما الکسیر بیشتری نسبت به حریف خود خواهید داشت و آنگاه میتوانید به سرعت حمله کنید.

در آغاز،فقط صبر کنید تا حریفتان حرکت اول خود را انجام دهد و پس از آن شروع کنید به دفاع در مقابل او و زمانی که مشاهده کردید چیزی نمانده تا مقدار الکسیرتان به ۱۰ برسد،آرچر ها یا گابلین های نیزه اندازتان را درست روی لبه پل رها کنید در اینصورت آنها میتوانند آسیب کمی به برج ها وارد کنند.اگر هیچکدام از این دو کارت را نداشتید،تفنگدار،جاینت یا بِی بی دراگونتان را از پشت برج هایتان رها کنید و برای نبرد آماده شوید. اگر میخواهید حمله را در ابتدا شما آغاز کنید، باید یکی از نیرو هایتان را رها کنید و زمانی که به پل رسید نیروی دیگری را رهاکنید.البتّه ما این راه حل را پیشنهاد نمیکنیم چون دچار کمبود الکسیر میشوید و نمیتوانید از خود به خوبی دفاع کنید.

فراموش نکنید که همیشه حواستان به کارت های حریفتان باشد و در مقابل آنها از خود دفاع کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی