کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

چه موقع باید به برج پادشاه حمله کنیم؟

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ

من میدانم که بیشتر بازیکنان جدید کلش رویال میخواهند برای آنکه هرچه سریعتر پیروز میدان شوند،برج پادشاه را درست بعد از تخریب یکی از برج ها از بین ببرند.بازیکنی که برج پادشاه را زودتر خراب کند پیروز میدان خواهد بود امّا آیا انجام اینکار ارزشش را دارد؟ من در این راهنما همه اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهم گذاشت پس با ما همراه باشید…

چه موقع باید به برج پادشاه حمله کنیم؟

.....-min


 

در ابتدا بیایید به حقایق زیر نگاهی بیندازیم:

  • جان برج پادشاهی بیشتر از برج های آرنا است. درواقع جان برج پادشاهی ۶۰% بیشتر از مقدار جان برج های آرنا است!
  • بیشتر اوقات رسیدن به پیروزی با خراب کردن برج پادشاه بعد از تخریب یک یا دو تا از برج های آرنا و داشتن عملکرد دفاعی مناسب برای بازداشتن حریفتان از تخریب هردو برجهای آرنا امن تر است.
  • پادشاه هنگامی که جنگ آغاز میشود در حالت خواب است و در دفاع از خودتان هیچ کمکی به شما نخواهد کرد مگر اینکه یکی از دو حالت زیر برای بیدار نمودن وی پیش بیاید:
  1. یکی از برجهای آرنا تخریب شود.
  2. برج پادشاهی مورد حمله قرار گیرد.اگر هر دو برجهای آرنا همچنان سالم باشند و برج پادشاه ضربه ای بخورد،پادشاه بیدار خواهد شد.

نکته:اقدام به حمله به برج پادشاهی تا زمانی که یکی از برجهای آرنا را تخریب نکرده اید نکنید! اینکار موجب بیدار شدن پادشاه حریف و همکاری او با برجهای دیگر در دفاع علیه شما خواهد شد. بنابراین،هنگامی که میخواهید از کارت هایی که ضربه ی پخش شونده دارند استفاده کنید، مراقب باشید برج پادشاه داخل محدوده آنها قرار نگیرد! وارد کردن ضربه به برج پادشاه قبل از از بین بردن حداقل یکی از برجهای آرنا یکی از اشتباهات بزرگ است که بازیکنان جدید مرتکب آن میشوند و این اشتباه اختلافات زیادی در حملات به وجود می آورد.

پس از آن که یکی از برجهای آرنا را از بین بردید،شما باید تصمیم بگیرید که برج دوم را از بین ببرید یا به برج پادشاهی حمله کنید.بیشتر اوقات بهتر است برج دوم را از بین ببرید زیرا به طور قابل ملاحظه ای جان آن از برج پادشاه کمتر است و فاصله آن نیز از شما کمتر است.بیشتر اوقات،تنها زمانی که باید حمله به برج پادشاه را به حمله به برج دیگر ترجیح دهید آن موقع است که جان کمی از برج پادشاه باقی مانده. یا زمانی که چیزی نمانده تا حریفتان برج دوم شما را نیز از بین ببرد و شما زمان کمی دارید،در این هنگام شما باید سریعاً تصمیم بگیرید که سراغ برج دوم حریفتان بروید و امن بازی کنید یا اینکه سریعاً به برج پادشاه حمله کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی