کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

استراتژیgowipe

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

استراتژی GoWiPe یکی از پرطرفدار ترین استراتژی های حمله در بازی کلش اف کلنز است.همه ما درباره آن اطلاعاتی داریم امّا آیا شما میدانید که چطور به بهترین شیوه میتوانیم از آن استفاده کنیم؟در این راهنما به شما تمامی اطلاعات در باره این استراتژی توضیح می دهیم

راهنمای جامع حمله با استراتژی GoWiPe


gowipe-attack-strategy-clash-of-clans

در مورد استراتژی GoWiPe

GoWiPe یکی از استراتژی های بسیار قوی با استفاده از گولم ها،ویزارد ها،و پکا ها است.به خاطر قدرت این استراتژی،گرفتن حداقل دو ستاره با استفاده از آن، کار دشواری نیست.شما میتوانید زمانی که به تاون هال 8 رسیدید از این استراتژی استفاده کنید.ما معمولا از این استراتژی در اتک در لیگ های بالا یا در کلن وار ها استفاده میکنیم چراکه هزینه زیادی دارد.اگر کلن شما در وار پیروز شود لوت زیادی به شما تعلق میگیرد پس چرا از این استراتژی برای بدست آوردن این لوت استفاده نکنیم؟

در بازی کلش اف کلنز گولم نیرویی است که بیشترین جان را در میان دیگر نیرو ها دارد،ویزارد بیشترین ضربه را در ثانیه وارد میکند و پکا بیشترین خسارت را وارد میکند.گولم ها نقش تانک ها را بازی خواهند کرد.آنها متحمل ضربه های وارده خواهند شد تا نیروهای دیگر شما زمان حمله آسیب کمتری ببینند و در همین حین پکا ها و ویزارد ها دهکده حریف را تخریب خواهند کرد.

آیا میتوانیم از جاینت ها به جای گولم ها استفاده کنیم؟

بله میتوانید،امّا اینکار این استراتژی را ضعیفتر خواهد کرد،امّا در عوض جاینت ها با همان جایِ اشغالی جان بیشتری دارند:

  • گولم ها پس از مردن به قطعات کوچکتر تبدیل خواهند شد.
  • آنها میتوانند تمامی تله های فنری را خراب کنند.
  • گولم ها هنگام مردن به ساختمان ها و نیرو های دشمن آسیب خواهند رساند.بعضی اوقات شما فقط به مقدار کمی ضربه ی بیشتر برای از بین بردن ساختمان ها نیاز خواهید داشت.

ترکیب نیرو در استراتژی GoWiPe

بعد از چند ماه استفاده از استراتژی GoWiPe ،من بهترین ترکیب را برای این استراتژی پیدا کردم.این بهترین ترکیب برای من است،شاید برای شما نباشد.اگر نظری در این باره داشتید لطفا در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید!

  • نیرو ها: 2 گولم،15 ویزارد(حداقل لول 5)، 3 پکا، 10 وال برکر(حداقل لول 5)، 3 بربر و 2 آرچر(حداقل لول 5)
  • کلن کسل: 6 ویزارد و 1 بربر برای 25 ظرفیت.7 ویزارد، 2 بربر و 1 مینیون برای 30 ظرفیت.
  • اسپل ها: ترکیب های زیادی برای اسپل ها هست.چند بار با استراتژی GoWiPe اتک بزنید تا بهترین ترکیب را برای خود بیابید در زیر چند تا از این ترکیب ها را به شما معرفی میکنیم:
  • 3 اسپل خشم+1 اسپل هیل+1 اسپل پویسن.
  • 2 اسپل خشم و 2 اسپل هیل+1 اسپل پویسن.
  • 2 اسپل خشم،1 اسپل هیل و 1 اسپل جامپ+1 اسپل پویسن.

نیرو های ما هم همانند زیر خواهند بود:

2گولم-15ویزارد-3پکا-10وال برکر-3بربر-2آرچر

کلن کسل: 6ویزارد-1بربر-1اسپل هیست

نکته:اگر کشیدن نیرو های کلن کسل به بیرون دشوار است،شما میتوانید یک جاینت یا یک هوگ رایدر را برای اینکار بسازید و یک ویزارد را حذف کنید.

چیزهایی که باید قبل از حمله بدانید:

شما اینفرنو تاور ها را دوست نخواهید داشت.آنها قاتلان استراتژی GoWiPe هستند.آنها میتوانند به سرعت گولم هایتان را بکشند و ویزارد هایتان را از صفحه بازی پاک کنند.به دهکده هایی با تاون هال 10 و اینفرنو تاور هایی قوی حمله نکنید اگر انتخاب دیگری در دسترس است.معمولا من بازیکنی را نمیبینم که با این استراتژی به بالاتر از تاون هال 9 حمله کند.

شما تسلا ها را هم دوست نخواهید داشت.چهار تسلا در اطراف تاون هال پکایتان را متوقف خواهد کرد!

چطور از استراتژی GoWiPe استفاده کنیم؟

از کجا باید حمله را آغاز کنیم؟

شما مایل خواهید بود تا از سمتی حمله را آغاز کنید که هیرو ها و مرتار ها در آن سو هستند.هیرو ها نیرو هایتان را ازبین خواهند برد و مرتار ها نیز ویزارد های شما را از صفحه ی بازی پاک خواهند کرد و آنها را از جلوتر رفتن باز خواهند داشت.در نتیجه شما به این دلیل نباید از این جهت حمله کنید.

شما باید از جهتی حمله کنید که دارای ساختمان هایی است که بیشترین ضربه را در ثانیه وارد میکنند همانند ایکس بو ها.من چندین بار فقط به خاطر یک ایکس بو نیرو هایی زیادی را از دست دادم و نتوانستم آآآن اتک را سه ستاره کنم.

اگر بیسی که میخواهید به آن حمله کنید کاملا متقارن بود و تاون هال آن در یک طرف بیس قرار داشت ،به آسانی با حمله از آن جهت میتوانید آن بیس را حداقل دو ستاره کنید.

بیسی که میخواهم نشانتان بدهم چندان قوی نیست امّا میتوان با آن به شما نشان داد که استراتژی GoWiPe چگونه به بهترین شکل عمل میکند:

1-min

سرباز های کلن کسل را بیرون بکشید!

گولم یا هوگ خود را از آن طرف که میخواهید حمله را آغاز کنید رها کنید تا نیرو های کلن کسل را بیرون بکشند.

این روزها،بیشتر کلن ها از دراگون به عنوان نیروی دفاعی کلن کسل در وار ها استفاده میکنند.اگر هنگام حمله، با یک دراگون رو به رو شدید،میتوانید به راحتی با استفاده از بربر ها + ویزارد ها آن را از میان بردارید:

2-min

بعد از کشیدن دارگون به سمت گوشه ی بیس،یک بربر را رها کنید تا دراگون را مشغول کند،پس از آن به سرعت 1-2 تا ویزارد را رها کنید تا دراگون را از پا در بیاورند.نگران نباشید اگر دراگون بربر شما را کشت. در این حالت فقط چند بربر دیگر را رو به روی آن رها کنید تا دوباره دراگون را مشغول نگه دارند.شما میتوانید با این روش به آسانی در عرض چند ثانیه دراگون را از میان بردارید!(فراموش نکنید که اسپل پویسن را هم روی آن بیاندازید تا هم سرعت آن را کاهش دهد هم جانش را).

شروع به حمله با نیرو های اصلی تان کنید!

در آغاز،گولم های خود را با کمی فاصله رها کنید تا بتوان حداکثر آسیب را وارد کرد.

پس از آن،ویزارد های خود را به صورت خطی پشت گولم ها رها کنید.آن ها در چند ثانیه ساختمان های بیرونی را منهدم خواهند کرد.مراقب مرتار ها باشید و وال برکر ها را برای باز کردن بیس رها کنید.هنگامی که بربر کینگِ حریفتان بیرون آمد،اسپل خشم را روی نیرو هایتان بیندازید تا ویزارد ها در مدّت زمانی بسیار کم آن را از صفحه بازی پاک کنند.اگر شما آرچر کوئین دارید میتوانید از آن برای از میان برداشتن سریعتر بربر کینگ استفاده کنید.همچنین او میتواند با استفاده از ضربه های پر قدرتش هر ساختمانی را از پشت دیوار ها بزند.

3-min
4-min

همه ی پکا های خود را رها کنید و روی آنها اسپل خشم بیندازید.آنها در صورتی که ساختمان های دیگر منهدم شده باشند مستقیماً به سراغ قلب بیس خواهند رفت.هیرو ها و نیرو های داخل کلن کسلتان را پس از همه ی این ها رها کنید.

5-min
6-min

اسپل خشم دیگر را زمانی به کار ببرید که لایه دیواری دوم را نیز از میان بردید تا آرچر کوئین و ویزارد هایتان بتوانند تاون هال را سریعتر منهدم کنند.فراموش نکنید که از اسپل هیل زمانی استفاده کنید که نیرو هایتان در مرکز بیس باشند.با جان دهی اسپل هیل نیرو های شما میتوانند راحت تر به مرکز بیس برسند.

7-min

آرچر هایتان را فراموش نکنید،از آنها برای زدن ساختمان های محافظت نشده استفاده کنید تا سریعتر اتک را به پایان برسانید.بعضی اوقات از میان بر داشتن ساختمان هایی که فقط با مرتار و توپّ ها محافظت شده اند با استفاده از مینیون ها بهتر است.شما باید قبل اتک به خوبی بیس را برّرسی کنید و بهترین جهت را برای حمله انتخاب کنید،سپس،به جهت مخالف آن نگاه کنید و متوجه خواهید شد که چگونه باید حمله کنید.

8-min

پس از این ها،هنوز یک اسپل خشم باقی مانده. از آن به عنوان راهی برای رسیدن سریعتر به هدفتان استفاده نکنید،مخصوصاً برای سرعت حرکت پکا که چندان تعریفی ندارد.

معمولا،با این دستور العمل ها مشکلی برای گرفتن حداقل دو ستاره نخواهید داشت.بعد از چند وار،من مطمئنم شما میتوانید سومین ستاره را هم بگیرید.

همیشه به یاد داشته باشید: تمرین مکمّل هر چیزی است.شاید نتوانید در استفاده از این استراتژی برای اوّلین بار موفق شوید.امّا اتکتان با این استراتژی بعد از چند وار و کسب مقداری تجربه بهتر خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی