کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

ملکه کماندار

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ


ملکه کماندار – Archer Queen

ملکه کماندار (Archer Queen) چشمان قوی مانند عقاب دارد و یک تاج بر سر دارد که او را شبیه ملکه ها می کند. اسلحه ی او یک زوبین (X-Bow) قوی و اصلاح شده است که تعداد کمی از مردان قادر به استفاده از آن هستند. او به وسیله ی مصرف اکسیر سیاه بزرگ و قوی شده است. ملکه کماندار (Archer Queen) که یکی از قهرمانان (Heroes) است هم می تواند در حملات شرکت کند و هم در صورت لزوم از روستای شما دفاع کند.

 

  ملکه کماندار (Archer Queen) نسخه ی قوی شده ای از کماندار (Archer) است. او پس از ساختن تخت ملکه کماندار (Archer Queen Altar) که هزینه اش 40000 اکسیر سیاه است به صورت خودکار احضار می شود.

  ملکه کماندار (Archer Queen) یک نیروی جاودان است، یعنی فقط یکبار احضار می شود. ولی زمانی که در میدان نبرد زخمی و یا کشته شود، به وسیله یک خواب طولانی که زمان مشخصی طول می کشد، سلامتی خود را بدست می آورد و اگر در طول خواب به روستای شما حمله شود از او کاری ساخته نیست.

Archer_Queen_Sleeping  زمان درمان و بازسازی ملکه کماندار (Archer Queen) با میزان آسیبی که در جنگ دیده اند متناسب است.

اگر ملکه کماندار (Archer Queen) را ارتقا دهید، زمان بیشتری برای بازسازی نیاز خواهد داشت.

شما می توانید به وسیله ی 10 الماس به مدت 2 ساعت سرعت بازسازی و درمان ملکه کماندار را به وسیله گزینه تسریع کار (Boost) تا 4 برابر افزایش دهید.

نقاط قوت ملکه کماندار (Archer Queen) :

  بُرد بلند (5 بلوک) : بُرد حمله ی ملکه کماندار 5 بلوک است که بیشترین بُرد در بین کل سربازان بازی است. این بُرد بلند به او را از بسیاری از آسیب ها محفوظ می کند و به او اجازی می دهد تا از پشت دیوار و یا ساختمان ها به دشمنان حمله کند.

 توانایی حمله به اهداف زمینی و هوایی : مانند کمانداران او می تواند اهداف هوایی همچنین اژدها (Dragon) را نیز مورد هدف قرار دهد. این ویژگی او را یکی از ارکان مهم دفاعی روستای شما در رده های بالا کرده است.

آیا ملکه کماندار (Archer Queen) ارزش هزینه کردن 40000 اکسیر سیاه را دارد؟

در حالی که هزینه ی ساخت ملکه ی کمادار 4 برابر پادشاه باربارین ها است، او ارزش هزینه کردن این همه اکسر سیاه را دارد. بُرد بلند این نیرو از سلامتی کمِ او محافظت می کند.

بهترین توصیه این است که زمانی که ساختمان اصلی (Town Hall) شما در حال ارتقا به سطح 9 می باشد، شما 40000 اکسیر سیاه ذخیره کنید تا به محض پایان ارتقا ساختمان اصلی، فورا اقدام به خرید ملکه ی کماندار کنید.

خصوصیات ملکه کماندار (Archer Queen) :

هدف مورد علاقه : همه ی نیروها و ساختمان های دشمن

نوع حمله : زمینی و هوایی و به صورت تک هدف

سرعت حرکت : 24

سرعت حمله : 0.75 ثانیه

بُرد : 5 بلوک

بُرد جستجو : 13 بلوک

ملکه کماندار (Archer Queen) دارای 40 سطح هستند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی