کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

مرجع کلش و آخرین اخبار آن

کلش باز ها

در این وبلاگ می توانید آخرین اخبار از کلش اف کلنز را دریافت کنید و با ترفند های کلش بیشتر آشنا بشوید

طلسم خشم

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ


طلسم خشم (Rage Spell) یک حلقه بنفش روی زمین ایجاد می کند و به سربازانی که داخل محدوده آن باشند سرعت و قدرت می بخشد و در مورد فرشته شفا دهنده (Healer) به همان مقدار که به قدرت تخریب پذیری سربازان می افزاید ،به همان مقدار قدرت شفا دهی (Healing) می دهد .

 

طلسم خشم (Rage Spell) به هر واحد که در محدوده آن باشد به درصد خاصی سرعت و قدرت می دهد که این درصد به سطح (Level) طلسم بستگی دارد (در ادامه به آن خواهیم پرداخت) . این طلسم هنگامی بسیار موثر است که از نیروهای با قدرت بالا مثل اژدها (Dragon) و یا پکا (P.E.K.K.A) استفاده کنید.

در مورد فرشته شفادهنده () اگر در محدوده طلسم خشم باشد طلسم خشم به همان نسبت که به دیگر سربازان قدرت تخریب پذیری می دهد ، قدرت شفای فرشته شفادهنده را بیشتر می کند.

این طلسم بیشترین تاثیر را موقعی می گذارد که آن را در فاصله تقریبا 3-4 بلوک از جایی که هدف بغدی نیروهای شماست. این حرکت باعت می شود سربازان شما بیشترین بهره را از این طلسم ببرند. اگر این طلسم را زیر پای سربازان درحال حرکت بیاندازید از روی آن عبور کرده و طلسم شما کارایی خود را از دست می دهد.

اگر شما طلسم خشم را به طلسم شفا (Healing Spell) با هم استفاده کنید یک قدرت فنا ناپذیر بوجود می آید که رویارویی با آن بسیار سخت است.
 

مشخصات کلی طلسم خشم (Rage Spell) :

برد : 5 بلوک

تعداد ضربان : 60 تپش

زمان بین هر ضربان : 0.3 پانیه

مدت زمان ساخت : 45 دقیقه

سطح کارخانه طلسم (Spell Factory) مورد نیاز : سطح 3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی